

JMM Sp. z o.o. (dawniej JMM Mariusz Lewandowski) realizuje projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
OD WYKLUCZENIA DO ZATRUDNIENIA – II EDYCJA
CEL PROJEKTU
Celem projektu zaplanowanym do osiągnięcia do 31.05.2022 r. jest wzrost zdolności do zatrudnienia min. 60 z 85 mieszkańców następujących powiatów objętych projektem: krośnieńskiego, nowosolskiego, słubickiego, świebodzińskiego, zielonogórskiego, Zielonej Góry, żagańskiego, żarskiego, wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym przez objęcie ich kompleksowym programem integracji społecznej i zawodowej.
DO KOGO KIERUJEMY PROJEKT
Wsparcie w projekcie skierowane jest do osób:
- Mieszkańców powiatów: krośnieńskiego, nowosolskiego, słubickiego, świebodzińskiego, zielonogórskiego, Zielonej Góry, żagańskiego, żarskiego.
- Osób powyżej 18 roku życia.
- Osób lub rodzin wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym, czyli osób:
- długotrwale bezrobotnych;
- potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu ze względu na wiek,
- z niepełnosprawnościami,
- młodzieży z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym,
- osoby opuszczające zakłady karne,
- osoby bezdomne.


WSPARCIE W RAMACH PROJEKTU
- Wyznaczenie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji;
- Doradztwo oraz poradnictwo zawodowe;
- Warsztaty rozwijające kompetencje i umiejętności społeczne;
- Darmowe szkolenia zawodowe (dodatkowo stypendium szkoleniowe 9,93 zł netto /godz);
- Staże zawodowe (stypendium stażowe w wysokości 1489,00 zł netto (tzw. „na rękę”);
- Pośrednictwo pracy;
- Wsparcie mentora i/lub specjalistów, którzy będą realizować poradnictwo (w tym specjalistyczne) z takich zagadnień, jak: zdrowie i równowaga psychiczna, rozwiązywanie problemów osobistych (życiowych), rodzinnych, aspekty prawne.
DOKUMENTY ZGŁOSZENIOWE
Dokumenty do pobrania (obowiązujące od 28.09.2021r):
- Załącznik 1_Regulamin rekrutacji i uczestnictwa_28092021
- Załącznik 2_Formularz zgłoszeniowy
- Załącznik 2_Formularz zgłoszeniowy
- Załącznik 3_Oświadczenie uczestnika 1
- Załącznik 4_TEST KWALIFIKACYJNY
- Załącznik 4_TEST KWALIFIKACYJNY
- Załącznik 5_Oświadczenie uczestnika 2
- Załącznik 6_Oświadczenie uczestnika 3_bez PUP
- Załącznik 6_Oświadczenie uczestnika 4_ PUP
- Załącznik 7_Oświadczenie 5 po zakończeniu udziału w projekcie
- Wzór druku US-7_jak wypełnić przykład
- Wzór druku US-7_wzór
Dokumenty do pobrania (obowiązujące od 5.05.2021r):
- Załącznik 1_Regulamin rekrutacji i uczestnictwa_01062021
- Załącznik 2_Formularz zgłoszeniowy
- Załącznik 2_Formularz zgłoszeniowy
- Załącznik 3_Oświadczenie uczestnika 1
- Załącznik 4_TEST KWALIFIKACYJNY
- Załącznik 4_TEST KWALIFIKACYJNY
- Załącznik 5_Oświadczenie uczestnika 2
- Załącznik 6_Oświadczenie uczestnika 3_bez PUP
- Załącznik 7_Oświadczenie 5 po zakończeniu udziału w projekcie
- Wzór druku US-7_jak wypełnić przykład
- Wzór druku US-7_wzór
- Wzór zaświadczenia z ZUS_wzór
Dokumenty do pobrania (obowiązujące do 4.05.2021r):
- Załącznik 1_Regulamin rekrutacji i uczestnictwa
- Załącznik 2_Formularz zgłoszeniowy WORD
- Załącznik 2_Formularz zgłoszeniowy PDF
- Załącznik 3_Oświadczenie uczestnika 1
- Załącznik 4_TEST KWALIFIKACYJNY WORD
- Załącznik 4_TEST KWALIFIKACYJNY PDF
- Załącznik 5_Oświadczenie uczestnika 2
- Załącznik 6_Oświadczenie uczestnika 3_bez PUP
- Załącznik 6_Oświadczenie uczestnika 4_ PUP
- Załącznik 7_Oświadczenie 5 po zakończeniu udziału w projekcie
- Wzór druku US-7_jak wypełnić przykład
- Wzór zaświadczenia z ZUS_wzór WORD
- Wzór druku US-7_wzór PDF
- Zał. 5 Kwestionariusz_ZUS_US_Stypendysta_Zleceniobiorca_2021
Osobom z niepełnosprawnością oferujemy pomoc w wypełnieniu dokumentów zgłoszeniowych. W celu odpowiedniego przygotowania spotkania rekrutacyjnego i zapewnienia stosownego komfortu bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną.
HARMONOGRAM WSPARCIA
Szczegółowy harmonogram wsparcia
- Harmonogram_wsparcia_LUTY_2021
- Harmonogram_wsparcia_MARZEC_2021
- Harmonogram_wsparcia_MARZEC_2021 v.2
- Harmonogram_wsparcia_KWIECIEŃ_2021
- Harmonogram_wsparcia_MAJ_2021
- Harmonogram_wsparcia_MAJ_2021 (1)
- Harmonogram_wsparcia_MAJ_2021_v2
- Harmonogram_wsparcia_CZERWIEC_2021
- Harmonogram_wsparcia_LIPIEC_2021
- Harmonogram_wsparcia_WRZESIEŃ 2021
- Harmonogram_wsparcia_PAŹDZIERNIK 2021
- Harmonogram_wsparcia_GRUDZIEŃ_aktualizacja
- Harmonogram_wsparcia_STYCZEŃ
- Harmonogram_wsparcia_LUTY_2022_v2
Listy rankingowe
WYKAZ PODMIOTÓW PRZETWARZAJĄCYCH
DANE OSOBOWE W PROJEKCIE
REKRUTACJA
Rekrutacja prowadzona będzie na terenie powiatów krośnieńskiego, nowosolskiego, słubickiego, świebodzińskiego, zielonogórskiego, Zielonej Góry, żagańskiego, żarskiego, w 9 turach po średnio 9-10 os./tura (+ 2 os. lista rezerwowa). Nabór będzie trwał min. 14 dni, max. 21 dni, ogłaszany średnio co 4 tygodnie.
Rekrutacja uczestników rozpoczyna się: 15.12.2020 r.
Rekrutacja uczestników została wydłużona do: 28.02.2022 r.
Rekrutacja krok po kroku:
1. Pobierasz, otrzymujesz od nas pocztą lub odbierasz w Biurze Projektu dokumenty rekrutacyjne.
2. Wypełniasz i podpisujesz.
3. Dostarczasz do nas (mailowo, pocztą tradycyjną, osobiście lub przez zaufaną osobę)
4. Czekasz na kontakt (48h od otrzymania dokumentów)
5. Ustalamy termin i miejsce rozmowy rekrutacyjnej
6. Rozmowa rekrutacyjna
JESTEŚ W PROJEKCIE!
Biuro projektu oraz wszystkie miejsca, w których udzielane jest wsparcie dla Uczestników Projektu jest w pełni dostosowane architektonicznie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Budynki posiadają stanowiska postojowe dla osób z niepełnosprawnościami zlokalizowane na skraju zgrupowania pozostałych miejsc postojowych, wejścia do budynku znajdują się na poziomie terenu wokół budynku, nie ma progów ograniczających wjazd wózkiem inwalidzkim a szerokość drzwi wejściowych czy wind jest odpowiednia dla osób poruszających się wózkiem inwalidzkim. Na korytarzach nie ma wystających gablot, reklam, elementów dekoracji, które mogłyby być przeszkodą dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku zlokalizowane są 2 windy. W budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowo istnieje możliwość uczestniczenia we wszystkich rodzajach wsparcia oferowanego w projekcie z psem asystującym.
Dla osób głuchych, niemych oraz głuchoniemych istnieje możliwość zapewnienia pomocy tłumacza języka migowego. Dodatkowo stosuje się uproszczone procedury administracyjne dostosowane poziomu zrozumiałego dla osób z wadą słuchu.
W przypadku występowania innych trudności, które uniemożliwiają dostęp do projektu lub specjalnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, celem zapewnienia stosowanego komfortu prosimy o kontakt.
Komunikacja z potencjalnymi uczestnikami projektu jest możliwa przez następujące kanały komunikacji:
z wykorzystaniem telefonu 575-773-900 (również SMS);
e-mail: owdzbis.lubuskie@jmm.net.pl
za pośrednictwem mediów społecznościowych:
www.facebook.com/owdz.lubuskie/
oraz osobiście w Biurze Projektu w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 11/203
W przypadku problemów z dostępnością cyfrowej dla osób niepełnosprawnych strony internetowej prosimy o kontakt na adres poczty elektronicznej biuro@jmm.net.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 575-773-900. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej www.jmm.net.pl, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać:
- dane osoby zgłaszającej żądanie,
- wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi
- sposób kontaktu,
- jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
JMM Sp. z o.o. dołoży starań, aby zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, JMM Sp. z o.o. niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, JMM Sp. z o.o. może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
GALERIA
AKTUALNOŚCI
KONTAKT
Biuro Projektu:
ul. Bohaterów Westerplatte 11, pok. 203, II piętro 65-034 Zielona Góra
Tel.: 575-773-900; 530-981-978
mail: owdzbis.lubuskie@jmm.net.pl
www. jmm.net.pl/owdzbis.lubuskie
www.facebook.com/owdz.lubuskie/